離開松山城返回大街道又是吃飯時間, 是次在出發前找了有咩好食, 以免比蝦子餅話同親我去旅行都無啖好食, 由上次去名古屋開始已留意食店介紹 (之前我是沒有找資料, 見有咩就食咩), 今次知道愛媛縣出名的食物是鯛魚飯, 便試著在大街道找有400年歷史的傳統理料的名店---五志喜。自從去小豆島果日我唔識睇 google map (其實我唔識睇地圖), 蝦子餅就唔會只意我啦! 佢會幫手睇吓個地圖......

來名店吃名菜的較平宜的方法就是吃午餐, 同一款名菜午餐比晚餐平D呀! 那當然晚餐也會豐富D啦! 好似上次在名古屋吃鰻魚飯午餐要JYP3,XXX 一位, 已經是平的了. 今次會在午餐吃鯛魚飯 (讀「射鵰英雄傳」的「鵰」音, 不是讀「周」)

DSC_0274.JPG

鯛魚身飯, 身鮮甜不醒, 肉身爽脆, 醬料是醬酒+芝麻+蔥+海帶+Wasabi 

o0640048012443523190.jpg

這個鯛魚+五色素麵 (是五志喜的名物, 冷吃), 魚肉也是不醒, 不過這張圖不是我們拍的, 因為蝦子餅太餓等唔切就食左啦! 食完果張相, 大家可以係facebook睇到, 哈哈哈 一定要睇. ok!

飯後在大街道走走, 行吓步行街, 拍吓照 

DSC_0273.JPG

愛媛的名物, 橘子 (超甜) 見到這些禮盒裝就知好嘢! 在日本購物真的是一份錢一份貨, 我當然是吃幾百元一袋果種啦!

DSC_0269.JPG

少爺火車, 要預約乘搭, JR PASS 不包

DSC_0271.JPG

我們是搭這種電車來往松山市內 http://www.iyotetsu.co.jp/rosen/



由於時間尚早, 我們便早到今晚入住的道後溫泉旅館, 選溫泉旅館我同蝦子餅有不同的要求, 他的是一泊兩食, 房間最好要日式或者和洋式, 我的要求是有露天溫泉. OK! 得左! 

早8年前曾在 yahoo 的 blog寫過預約溫泉旅館的文章, 8年後一般訂酒店網站或者app已經可以預約到日式溫泉飯店了, 不過我還是喜歡在兩大日本網站找資料和預約: www.yahoo.co.jphttp://www.jalan.net/, 甚至是到飯店的official website預約。優點: 1) 價錢可能會較平 (要格價哦) 2) 如是一泊兩食, 可選擇自己喜歡的菜單  3) 篩選資料比一般網站強, 如: 露天溫泉, 貸切風呂, 客房內進食/浸溫泉等等, 而且透過地圖可以最快看到各地的溫泉地區. 

是次我們入住道後溫泉, 吸引我的地方是交通方便, 溫泉水與由布院相同 (由布院的溫泉水,  浸完會皮膚滑滑的), 又可穿上浴衣遊溫泉街呢!

道後溫泉其實也有有趣的地方, 看看下面圖片先

c11.jpg

千與千尋取景於道後溫泉 

 

54d41be9b9685.jpg

IMG_2876.JPG

是次入住了ホテル花ゆづき http://www.hotel-hanayuzuki.jp/index.php, 是非常藉得推薦的旅館, 旅館門口外面有日本人站著等候接待客人, 去了多次日本自由行, 去過溫泉鄉多次, 除了是跟團外還是第一次有如此尚賓式的招待, 送迎均有日本人招待, 蝦子餅說是高級的溫泉旅館才有, 這次的住宿費又真是有史以來最貴的一次, 貴少少啦! 

房間內都幾豪華, 溫泉水質好, 用後皮膚真是滑滑的, 膳食好正, 我們選了蟹火鍋, 結果我們浸了3次溫泉。今次完全只在旅館內不想外出, 只有在翌日離開的時候才因必經溫泉街而行左街, 可能是出面天氣太冷, 幾度加上大風不想出外吹風啦!

今次在酒店內最多的娛樂還是同香港一樣手不離機, 無嘜睇電視, 相較之前係唔係都睇電視真是大不同。 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Brenda Ng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()