沖繩的打風季節在9月和10月, 出發前知道是時值風季, 想行程的時間都是諗定D室內的地點, 認識我的朋友都知道我鍾意看風景  .

因為蝦子餅突然又加入旅行, 結果成了二人自駕遊, 那就是改一改行程, 食咩嘢就好明顯要找下資料, 免得佢走唔出同老婆去沖繩無啖好食的經驗!

我也一於一雪前耻 

第一站就是食  -- 早機出發, 到步就是日本時間 11 am, 蝦子餅在 Arrival lobby 等緊我呀! 因為他比我早到一日, 自由時間24小時     

Anyway,  講番午餐先,   系滿市的遊食來,近機場(車程約20分鐘), 小貼事:  駕車的朋友會留意GPS會指你去轉右瀨長島方向, 其實係不對的, 直駛便OK, 我們都跟左GPS, 結果要幾分鐘才U turn 出番來! 

放相時間:

海膽燒龍蝦, 來時check左資料去年都是JPY16,000 , E家分大細, 細的都要JPY25,000  

燒蝦!!!!! 好食!  

如果來沖繩你諗住食沖繩的魚生, 就諗多左啦! Okinawa是日本最南的地方, 海水較溫暖, 即當地的魚會欠缺油脂, 不肥不美的

所以要吃來自其他日本地方的魚生呀! 是有的! 有間食蠔放題的, D蠔就來自岩手縣(日本東北), 兵庫縣,   店名:かき小屋 那覇桜坂
地址:沖縄県那覇市牧志3-2-37.

講番遊食來lee處先: 貝殼類的會好過魚生, 但都是ma ma tei, 今次最好吃的是生蝦和燒蝦. 我就是見到這個魚市場有燒海鮮才來的.

吃完又買下水果, 時間差不多要去下一站--恩納的萬座毛, 建議行IC, 路費JPY340,時間快一半.

 

等我介紹下今次的好partner, 萬事達白色1100cc . 租車是租600cc, 但因為無車, 結果無料加到1100cc    開心

一見就明! 一見就知去左邊!

來萬座毛是來拍黃昏的

來沖繩之前數天, 知道是晴天, 感到興奮, 打風季節嗎! 無落雨都偷笑啦! 我也估不到是晴天, 我無帶防曬呀! 頭先食左杯沙冰都仲好熱!   杯沙冰一入口就融曬, 同我個人曬ing猛烈太陽, 融曬一樣!!

曬還曬有風還是極好的!!! 雖然頭吹到亂曬, 但都ok啦!

我們就是為了「咸蛋黃」而來, 很美!

之後就去了北谷吃晚餐, 今次去溫野菜食燒肉放題

唔記得選左上面邊個餐, 餐內有牛, 有豚(即豬), 有雞, 有D海鮮, lee餐食的時候好好笑, 因為雞同鴨講, 結果等了10幾分鐘都無野食, 蝦子餅問個staff先知, 原來要在pad上再點點點, 好在你英明!  雖然在80分鐘限時, 白等了10幾分鐘, 不過, 一點D野就黎得超快

蝦錄過後, 我們淨叫了牛, no 雞, no 豚, no 海鮮, 全部都無叫, 食物的質素  三個字的comment 「無得頂」!!!   飽到呢........  好幸福! 

lee餐的燒肉好食過上次在四國吃的, 今次3日行發現原來在沖繩日本人的英文都係麻麻地! 旅遊區都是. 不是美國軍在沖繩嗎?! 同上次經驗到的好唔同!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Brenda Ng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()