大家記得我說我沒帶防曬用品嗎?!   昨夜到酒店check-in時, 女士有得送一些小贈品 (化妝水, 潔面, 化妝棉, CREAM) 都是DHC, SHISEIDO 或者其他我認識的品牌, 但重點是有

 KOSE 的防曬 SPF 50+PA++++     取了兩包!        因為 外出太曬啦! 今早在房間內玩自拍, 頭髮是最整齊的 唔放相啦! 費事比你話我自戀 

===========================================================================================================================

來沖繩前, 有人話要去影星星和日出,  你知啦!  影日出是要零晨4點出發, 駕車40分鐘, 沿路有段無街燈得車頭燈的路, 你都咪話唔驚驚, 條路唔熟嗎!!!   噤不如日頭去一次先啦! YES, 行程由我安排, 吃完早餐後就出發 

南部似鄉下地方同那霸市好唔同, 沿途見到它們, 知唔知係咩呢?             黑糖的FOOD CHAIN的第一個stage: 甘蔗, 甘蔗田, 不是長野草 仲知唔係牆頭草就得啦!! 

網友話沿途會經過條靚橋, 可看日出的

應該就是上面張相的......

NIRAIKANAI橋

woh......... 景觀一流  蝦子餅盡量慢駛比我拍的 hehe

過左噤耐, 我好似未講去邊................

到站啦! 「知念岬公園」

上面是GOOGLE 圖片看到的, 下面才是實景,

Are u ready??????   


好在有防曬

美呆呢!  個景  從無想到lee度會噤靚!!!!!!! 

影到12點走人, 食個晏先, 昨日吃得太多了....... 來個拉麵吧!!!!

這個不是叉燒 拉麵, 原來塊肉是一半豚一半魚, 濃湯,好好味!!!!

之後就去左shopping一陣! 

這些是我新購入的護膚品, 保濕+防曬, 原來ANESSA都不是平的, 不過知道好好用便試下... 女性最容易敗家的地方是lee度 我今次精明左 (自己賞識一下先!) 我買好少炸!!! 

回酒店休息後, 便出來吃晚餐, 在天橋上看到黃昏日落, 停下腳步

感恩有祢

在酒店附近有間出名的食店 我那覇豚肉店 カフーナ旭橋 」還有Jack's Steak House , 但我實在無法再吃太多肉太肥利的嘢食 便去了一處吃沖繩料理, 店舖很傳統呢!

棒球名人的簽名

菜單:

藥膳 (送到桌上才知是鴨湯)

豬手 (最好味)

唐揚魚

炒苦瓜 (材料有:苦瓜, 雞蛋, 豆腐,午餐肉)

炒飯 (好好味)

飯後甜品: 紅芋, 焦糖雪糕 (Lawson 購入)

========================================================================================================================

在日本每晚返酒店之前必去便利店.

今晚在坐車途中, 一路見到有LAWSON, 我就問LAWSON 個樣唔同左, 之前不是綠色的嗎?  Grand 左, 落地玻璃, 黃燈 (根本之前就係落地玻璃架啦!) 總之Grand左!

但蝦子餅覆左句: 「綠色果間係Familymart」   噢! 諗下有係哦! 

 

講起日本便利店, 大家知道不同的便利店都有一些專有的商品嗎?! 好似 LAWSON   與 Godiva 新合作出了朱古力甜點, 不平的, 好似是JPY3XX, 話曬都係Godiva嗎!

不過我買唔有丁呀!  係咪比人買曬,  我買果杯雪糕都是最後一杯! 話我聽! 係邊個買曬Uchi  Cafe  SWEETS  X GODIVA 係邊個
還有7仔的雪肌粹, 是雪肌精Kose個friend, 真的! 我不是講笑的. 16年左去福崗, 酒店樓下有間7仔, 你知日本7仔有幾多架啦!   第一次用雪肌粹的保濕液, 零下3度用左好滋潤一D都唔乾! 今次沖繩見唔到7仔.

除了便利店, 來沖繩大多會去AEON 掛!  AEON在沖繩好有勢力, 介紹你們另一間日本的超市UNION, 不是7-11, 是開24小時的, 貨品種類多, 最重要係平過AEON, 不過我哋今次無去, 唔夠時間嗎!  其實有時去超市除了買零食飲品外, 有時都會買到好野!  上次在高松ACE ONE 買左北海道的章魚乾 (即煲湯果種), 唔記得幾錢, 不過印象中都不是太貴!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Brenda Ng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()